Kanavan Panimon kokemus Säästöpankista: Aidosti ratkaisukeskeistä palvelua
Kanavan Panimo suosittelee Säästöpankkia ratkaisukeskeisestä otteesta ja tsempin antamisesta. Lue asiakassuositus!

- Tuntuu hyvältä, että pankki on aidosti mukana kasvussamme. Vuosivolyymin kasvattaminen vaatii investointeja ja joustavaa yhteistyötä myös pankin kanssa. Siihen voimme onneksemme Säästöpankin kohdalla luottaa, Jan sanoo.
Vahva tahto yhteiseen menestykseen
Jukka ja Jan kertovat, että kommunikointi Säästöpankin kanssa on ollut jatkuvasti tiivistä. Eero Heiskanen on käynyt myös tutustumassa veljesten perustamaan Kanavan Panimoon henkilökohtaisesti.
- Säästöpankilla ollaan aidosti kiinnostuneita liiketoiminnastamme. Meille oli tärkeää löytää kumppani, jolla on tahto ja into yhteiseen menestykseen ja siinä olemme onnistuneet, Jukka ja Jan iloitsevat.
Oletko tyytyväinen asiakkaamme? Suosittele meitä ja osallistu arvontaan!
Etkö ole vielä asiakas? Tule yritysasiakkaaksemme!