Chatbot auttaa sivustollamme 24/7
Voit kysyä myös chatbotilta – sillä löytyy vastauksia ja konkreettisia ohjeita monenlaisiin kysymyksiin. Chatbotin löydät sivuston oikeasta alakulmasta klikkaamalla ”Chat” kuvaketta.
Tiesitkö, että tunnistautuminen onnistuu myös puhelun aikana Säästöpankin asiantuntijan kanssa? Asiantuntija antaa sinulle 4-numeroisen koodin. Syötä se “PIN-koodi” -kenttään ja napsauta ”Vahvista”.
Huomaathan, että voit käyttää asiakaspalvelusta puhelimessa saamaasi koodia vain kerran. Jos kirjoitat koodin väärin tai vahvistus ei onnistu jostain muusta syystä, pyydäthän uuden koodin puhelusi aikana.
Voit kysyä myös chatbotilta – sillä löytyy vastauksia ja konkreettisia ohjeita monenlaisiin kysymyksiin. Chatbotin löydät sivuston oikeasta alakulmasta klikkaamalla ”Chat” kuvaketta.