Tunnistaudu puhelinpalveluun

Tiesitkö, että tunnistautuminen onnistuu myös puhelun aikana Säästöpankin asiantuntijan kanssa? Asiantuntija antaa sinulle 4-numeroisen koodin. Syötä se “PIN-koodi” -kenttään ja napsauta ”Vahvista”.

Puhelintunnistus

Näin tunnistaudut

  • Kirjoita kenttään asiakaspalvelusta puhelimessa saamasi 4-numeroinen koodi “Syötä PIN-koodi” -kenttään.
  • Napsauta ”Vahvista”-painiketta.
  • Tämän jälkeen sinut ohjataan tunnistautumiseen. Tunnistautumisen teet Suomessa toimivan pankin pankkitunnuksilla.
  • Kun tunnistautuminen on onnistunut, puhelimessa oleva asiakaspalvelijamme kertoo sen sinulle.

Koodi on kertakäyttöinen

Huomaathan, että voit käyttää asiakaspalvelusta puhelimessa saamaasi koodia vain kerran. Jos kirjoitat koodin väärin tai vahvistus ei onnistu jostain muusta syystä, pyydäthän uuden koodin puhelusi aikana.

Tunnistautumalla puhelimessa voit hoitaa mm. seuraavia pankkiasioitasi:

  • lukkiutuneen verkko- tai mobiilipankin avaaminen
  • kaikki maksukortteihin liittyvät asiat (mm. uuden kortin tilaus, luottorajan korotushakemus, kortin maksurajan muutos)
  • tilin avaus tai lopetus
  • opintolainan nosto
  • omien tilien välinen rahansiirto
  • saldo- ja tapahtumakysely omalta tililtä
  • tilien käyttöoikeusmuutokset
  • yksittäisen tilin maksurajan muutos.

Chatbot auttaa sivustollamme 24/7

Voit kysyä myös chatbotilta – sillä löytyy vastauksia ja konkreettisia ohjeita monenlaisiin kysymyksiin. Chatbotin löydät sivuston oikeasta alakulmasta klikkaamalla ”Chat” kuvaketta.
Säästöpankin Miljo-chatbot.