Tuulan kokemus Säästöpankista: Ihan kuin kotiin tulisi
Asiakkaamme Tuula Forsman kehuu Säästöpankkia palvelualttiiksi pankiksi. Lue Tuulan asiakastarina.
Säästöpankki tuli tutuksi Tuula Forsmanille jo lapsuudessa, joten isän perintöasioita hoitaessa valinta oli selvä:
- Pidän Säästöpankissa erityisesti siitä, että sinne on helppo mennä ja henkilökunta on aina palvelualtista, Tuula kertoo.
Perinnönjako voi prosessina olla monimutkainen ja raskas, pankkilakimies Anne-Mari Hahlan kanssa kaikki sujui kuitenkin jouhevasti eteenpäin.
- Minä hankin maistraatista ja maakunta-arkistosta syntymätiedot sekä muut tarvittavat asiakirjat ja Anne-Mari hoiti perunkirjoitusasiat. Yhteistyöstä tuli sellainen luottavainen olo: sain ohjeita ja neuvoja jatkuvasti, eikä mistään jäänyt epäselvyyksiä. Anne-Mari teki työnsä hienosti! Tuula tiivistää.
Ystävällistä ja asiantuntevaa
Tuula kertoo asioineensa Säästöpankissa 4 eri asiantuntijan kanssa, kaikki omilta erikoisalueiltaan. On tehty sijoituksia ja järjestetty myös oma testamentti kuntoon, sillä tulevaisuuteen on hyvä varautua etukäteen.
- Aina olen saanut ystävällistä palvelua, vaikka tiskillä olisikin ollut eri ihminen. On mukavaa, että voi poiketa vaikkei olisi varsinaista asiaakaan. Tänne kun tulee, niin se on kuin kotiin tulisi, Tuula summaa.
Oletko tyytyväinen asiakkaamme? Suosittele meitä ja osallistu arvontaan!
Etkö ole vielä asiakas? Tule asiakkaaksemme!