Leena rekommenderar Sparbanken: "Bättre genom byte"
När banktjänsternas kvalitet är avgörande är personlig betjäning och kompetens viktiga. Leena valde Sparbanken och rekommenderar den varmt också för andra.

Leenas erfarenheter av Sparbanken:
✔ Personlig betjäning och en bekant expert på andra sidan bordet ger trygghetskänsla i skötseln av bankärenden.
✔ Det är lätt att följa med placeringarna tack vare regelbundna träffar.
✔ Man presenterar saker på ett tydligt sätt och lyssnar på kunden.
✔ Enkla och tydliga digitala tjänster.
"Alla säger att Sparbanken har bra service"
Leena blev kund i Sparbanken 2016 med anledning av placeringsärenden, men flyttade till slut alla sina bankärenden till Sparbanken 2019. Hennes beslut byggde framför allt på bankens kundorienterade och sakkunniga betjäning.
– Alla säger att Sparbanken har bra service och det har jag fått bevis på under åren. Allt förklaras på ett begripligt sätt och man kan alltid fråga om något är oklart, säger Leena.
– Den dagliga ekonomin är lätt att sköta med de digitala tjänsterna och jag sitter regelbundet ner med Susanna Nikupaavo för att granska placeringssituationen och placeringsmarknadens händelser och utsikter, fortsätter Leena.
Bättre genom byte
Leena fick rekommendationer om Sparbanken via djungeltelegrafen. Men den första tanken på Sparbanken uppstod på det traditionella sättet:
– Jag såg Sparbankens reklamslogan Bättre genom byte i en lokaltidning och började fundera på bankbyte, berättar Leena.
Prispengarna får generera vinst
Genom att rekommendera Sparbanken vann Leena ett 500 euros fondpris i den fortlöpande rekommendationskampanjen. Placeringsobjektet valde hon tillsammans med den bekanta experten.
– Jag har inget särskilt syfte eller mål med prispengarna. Men jag tänker ta en större risk med dem och eftersträva en hög avkastning, säger Leena belåtet.
Grattis till vinnaren och en högavkastande framtid!
Byt till oss, du kommer att tacka dig själv senare
God bankservice är tyvärr ingen självklarhet. Leenas erfarenhet visar att kundupplevelsen är avgörande vid valet av långvarig bankrelation – en partner i ekonomin.
Om du letar efter en pålitlig och kompetent bank med personlig betjäning och smidiga digitala tjänster – bli kund hos Sparbanken!
Har du också fått fantastisk service, och vill du att även din vän ska få uppleva smidig bankservice som beaktar individuella behov? Rekommendera oss! Du kan vinna Sparbankens fondpris (värde 500 €).