Säästöpankki Tunnistus -sovelluksen lataaminen uudelle älylaitteelle – toimi näin!

Jos haluat ladata tunnistussovelluksen uuteen puhelimeesi tai ottaa sen käyttöön puhelimen lisäksi toisella älylaitteella, katso tarkat ohjeet käyttöönottoon.

Säästöpankin brändikuva.

Säästöpankki Tunnistus -sovelluksen voi ottaa käyttöön kolmella eri älylaitteella. Tällöin samalle tunnistussovellukselle luodaan kolme käyttäjäprofiilia. Näin sovelluksen saa käyttöön esimerkiksi puhelimessa sekä tabletissa.

Tunnistussovelluksen käyttöönottoon tarvitset verkkopankin käyttäjätunnuksen, salasanan ja paperisen avaintunnuskortin. Lisäksi sinulla tulee olla käytössäsi tekstiviestivahvistuspalvelu. Sen saat käyttöösi verkkopankissa oman nimen alta kohdasta Ota käyttöön lisävahvistaminen tekstiviestillä.

HUOM! Noudata käyttöönoton ohjeita tarkasti kohta kohdalta edeten. Näin varmistat, että käyttöönotto onnistuu ongelmitta. Ohjeet löydät täältä.

Jos avaintunnuskorttisi on kadonnut, saat uuden mukaasi asioimalla Säästöpankin konttorissa henkilöllisyystodistuksen kanssa (passi tai henkilökortti). Huomioithan joulun ja vuodenvaihteen poikkeavat aukioloajat. Tarkista konttorin aukioloajat ennen asiointia. 

Voit myös tilata avaintunnuskortin laittamalla viestiä pankkiin Säästöpankki Mobiilin tai verkkopankin kautta. Uuden avaintunnuskortin voi tarvittaessa tilata myös toisen pankin pankkitunnuksilla. Tässä tapauksessa ota yhteyttä puhelimitse asiakaspalveluumme, numerot ja palvelun aukioloajat löydät täältä. Puhelun aikana saat sähköpostiisi lomakkeen, joka sinun tulee sähköisesti allekirjoittaa toisen pankin pankkitunnuksilla.

Kirjoitettu
Tyyppi
Uutinen
Julkaisija
Usein kysytyt kysymykset Säästöpankki Tunnistus

Ajankohtaista