Säästöpankki Tunnistus -sovelluksen päivitys korjaa häiriön Applen laitteilla

Säästöpankin brändikuva.

Applen uuden iOS17-version julkaisun jälkeen osalle käyttäjistä ilmestyi ongelmia Säästöpankki Tunnistus -sovelluksen toimivuudessa. Olemme korjanneet vian uudella Säästöpankki Tunnistus -sovellusversiolla. Varmista, että sinulla on päivitettynä Säästöpankki Tunnistus -sovelluksen uusin versio.

Jos ongelmia ilmenee siitä huolimatta, toimi näin:

  1. Poista toimimaton Säästöpankki Tunnistus -sovellus laitteestasi
  2. Lataa Säästöpankki Tunnistus -sovellus uudelleen Applen sovelluskaupasta
  3. Aktivoi sovellus käyttöösi paperisella avaintunnuskortilla tai toisen pankin tunnuksilla
  4. Jos vika jatkuu, odota uutta Säästöpankki Tunnistus -sovelluksen päivitystä ja kokeile sen jälkeen uudelleen.

Olemme pahoillamme tilanteen aiheuttamasta haitasta.

Usein kysyttyä Säästöpankki Tunnistuksesta - Säästöpankki (saastopankki.fi)


Kirjoitettu
Tyyppi
Uutinen
Julkaisija

Ajankohtaista