Säästöpankki Tunnistus -sovelluksen päivitys korjaa häiriön Applen laitteilla
![Säästöpankin brändikuva.](/-/media/kuvat/brandikuvat-24/karusellibanneri-700x340/saastopankki_mobiili_lahi.jpg?h=340&iar=0&mw=800&w=700&hash=22C9CCF8230FCCB64208AF0636154E65)
Applen uuden iOS17-version julkaisun jälkeen osalle käyttäjistä ilmestyi ongelmia Säästöpankki Tunnistus -sovelluksen toimivuudessa. Olemme korjanneet vian uudella Säästöpankki Tunnistus -sovellusversiolla. Varmista, että sinulla on päivitettynä Säästöpankki Tunnistus -sovelluksen uusin versio.
Jos ongelmia ilmenee siitä huolimatta, toimi näin:
- Poista toimimaton Säästöpankki Tunnistus -sovellus laitteestasi
- Lataa Säästöpankki Tunnistus -sovellus uudelleen Applen sovelluskaupasta
- Aktivoi sovellus käyttöösi paperisella avaintunnuskortilla tai toisen pankin tunnuksilla
- Jos vika jatkuu, odota uutta Säästöpankki Tunnistus -sovelluksen päivitystä ja kokeile sen jälkeen uudelleen.
Olemme pahoillamme tilanteen aiheuttamasta haitasta.
Usein kysyttyä Säästöpankki Tunnistuksesta - Säästöpankki (saastopankki.fi)
- Kirjoitettu
- Tyyppi
- Uutinen
- Julkaisija