Muutoksia asiakaspalvelun aukioloajoissa, lisää resursseja suosituimpiin tunteihin
Jatkossa Säästöpankin asiakaspalvelu on avoinna arkisin klo 20 saakka (aiemmin klo 22 saakka), lauantain aukioloajat pysyvät ennallaan. Aikataulumuutoksella pystymme tarjoamaan entistä parempaa asiakaspalvelua.
"Datasta näemme, että illan viimeisinä tunteina arkisin on ollut asiakaspalvelussa hyvin hiljaista. Kun suljemme jatkossa jo klo 20, saamme enemmän asiakaspalvelijoiden työvuoroja aamupäivään, jolloin kysyntä on kuumimmillaan. Näin voimme paremmin ja tehokkaammin palvella asiakkaitamme silloin, kun se on heille ajankohtaista. Lauantaina kysyntää on paljon, joten sen osalta aukioloajat pysyvät ennallaan.", kertoo liiketoimintajohtaja Juho Koli Säästöpankkipalveluista.
Vinkkejä pankkiasiointiin
- Verkko- tai mobiilipankin verkkoviestillä saat asioita nopeasti ja turvallisesti edistettyä. Lisäksi tässä palvelukanavassamme olet jo valmiiksi tunnistautuneena.
- Digikanavissa turvallisuus on nyt erityisen ajankohtaista: varo huijausyrityksiä! Muista, että pankki ei koskaan kysy henkilökohtaisia tunnuksiasi ja salasanojasi puhelimessa tai viestillä. Lisää vinkkejä turvalliseen pankkiasiointiin.
- Toisinaan helpoin tapa päästä eteenpäin on ajan varaaminen asiantuntijalle kasvotusten, puhelimessa tai verkossa. Näin voitte rauhassa keskittyä ratkomaan taloutesi eri puolia.
- Pulmia pankkiasioinnissa? Apua voit löytää myös asiakaspalvelumme usein kysytyistä kysymyksistä.
Pirteyttä syksyyn! Autamme mielellämme kaikissa talousasioissasi.
Terveisin
säästöpankkilaiset
- Kirjoitettu
- Tyyppi
- Uutinen
- Julkaisija