Säästöpankki Optia panostaa henkilökohtaiseen palveluun lisäämällä henkilöstöä
Säästöpankkiryhmään kuuluva ja 13 paikkakunnalla Suomessa toimiva Säästöpankki Optia haluaa jatkossa olla entistäkin merkittävämpi asiakkaidensa taloudellisen hyvinvoinnin edistäjä. Pankki kasvattaa henkilöstönsä määrää palkkaamalla yli 20 pankkialan ammattilaista toimipisteisiinsä lisää.

Säästöpankki Optia ui toimialallaan vastavirtaan tarjoamalla jatkossa asiakkailleen monipuolisten ja edistyksellisten digitaalisten palveluiden lisäksi perinteistä henkilökohtaista palvelua pankin kaikissa toimipisteissä.
– Pankkipalveluidemme kysyntä ja liiketoimintamme on kasvanut viime vuosina toimialaa nopeammin. Pankkimme vahva vakavaraisuus mahdollistaa nyt merkittävän panostuksen paikallisten osaajien rekrytointiin. Lisäämällä ja vahvistamalla resurssejamme varmistamme parhaan henkilökohtaisten ja digitaalisten palveluiden kokonaisuuden kaikille asiakkaillemme, kertoo Säästöpankki Optian toimitusjohtaja Heikki Paasonen.
– Investoimme kasvuun yli miljoona euroa. Käytännössä tämä tarkoittaa uusien osaavien työtekijöiden rekrytointia tulevina kuukausina.
Kasvua haetaan palkkaamalla lisää työntekijöitä toimipisteisiin eri puolilla Suomea
– Palkkaamalla lisää väkeä voimme vahvistaa tärkeintä kilpailuetuamme eli asiakkaiden talouden valmennusta. Vahvistamme läsnäoloamme kaikissa nykyisissä toimipisteissämme. Näin voimme varmistaa, että jatkossa myös toimipistetapaamiset onnistuvat aina asiakkaan halutessa, kertoo Paasonen.
– Kasvupanostukset kohdentuvat kaikkiin kolmeen liiketoiminta-alueeseemme. Rekrytoimme lisää osaajia henkilö- ja yritysasiakkaidemme palveluihin sekä varallisuudenhoitopalveluihimme. Tavoitteenamme on kasvattaa henkilöstömme määrä 130:een vuoteen 2024 mennessä. Tulevien kuukausien aikana rekrytoimme joukkoomme yli 20 uutta työntekijää.
Säästöpankki Optia kuuluu Säästöpankkiryhmään, joka on ollut osa suomalaista yhteiskuntaa jo vuodesta 1822 lähtien. Säästöpankkiryhmän liiketoimintastrategia perustuu 200-vuotiseen aatteeseen mahdollistaa asiantuntijuuden avulla ryhmän asiakkaille parempi elämä sekä vahvaan asiakaslähtöisyyteen, jota kutsutaan Säästöpankkikokemukseksi. Säästöpankki Optian tavoitteena on tarjota suomalaisille paras henkilökohtaisten ja digitaalisten pankkipalveluiden kokonaisuus, josta välittyy aito välittäminen asiakkaan taloudellisesta hyvinvoinnista.
Säästöpankki Optia tarjoaa pankki- ja varainhoitopalveluja sekä talouden valmennusta 13 paikkakunnalla Suomessa. Pankilla on toimipisteet Iisalmessa, Joensuussa, Jyväskylässä, Kajaanissa, Kiuruvedellä, Kuopiossa, Lapinlahdella, Lappeenrannassa, Mikkelissä, Oulussa, Pyhäsalmella, Rovaniemellä ja Torniossa.
– Olemme olemassa asiakkaitamme varten ja edistääksemme asiantuntijuudemme avulla heidän taloudellista hyvinvointiaan ja vaurastumistaan. Asiakasläheisyys ja vastuullisuus ovat tärkeimpiä toimintaamme ohjaavia arvoja. Edistämme paikallisen yhteisön hyvinvointia ja alueen taloutta asiakkaidemme kautta, korostaa Paasonen.
Katso tällä hetkellä Säästöpankki Optiassa avoinna olevat työpaikat.
- Kirjoitettu
- Tyyppi
- Uutinen
- Julkaisija