Yksilöllistä asiakkaan kohtaamista ja monipuolinen Säästöpankkikokemus myös kauniaislaisille

KaunisGranin kuva.

Länsi-Uudenmaan Säästöpankin monipuoliset ja yksilölliset pankkipalvelut ovat saatavilla myös Kauniaisissa! Panostamme henkilökohtaiseen, sujuvaan ja kokonaisvaltaiseen palveluun – yhdessä pankissa, tuttujen asiantuntijoiden kanssa hoidat niin omat, perheesi kuin yrityksesi asiat aina rahoituksesta varallisuudenhoitoon. 

Miksi juuri Espooseen ja Kauniaisiin? Toimialueen laajentuminen vastaa kasvaneeseen kysyntään

Keväällä toimialuettaan laajentanut Länsi-Uudenmaan Säästöpankki vastaa Säästöpankkipalveluiden kasvaneeseen kysyntään läntisen Uudenmaan alueella sekä myös sen rajojen ulkopuolella. Pankki tarjoaa talouden valmennusta ja monipuolisen palveluvalikoimansa nyt myös esimerkiksi Espoon ja Kauniaisten asukkaille.

Samu Rouhe - Länsi-Uudenmaan Säästöpankki.

Samu Rouhe, Länsi-Uudenmaan Säästöpankin toimitusjohtaja

 

- Asiakkaamme tahdon asialla toimiminen herättää uteliaisuutta, ja siitä syystä Säästöpankkiryhmä koetaan hyvin kiinnostavana pankkivalintana valtakunnallisesti. Palvelulupauksemme henkilökohtaisesta asiakkaan kohtaamisesta on kuultu. Toimialueemme kasvun myötä voimme edistää yhä useamman asiakkaamme taloudellista hyvinvointia ja menestystä yhä laajemmalla alueella, kertoo Samu Rouhe, Länsi-Uudenmaan Säästöpankin toimitusjohtaja.

Länsi-Uudenmaan Säästöpankin tavoitteena on toimia muiden Säästöpankkien rinnalla kaikilla uusilla alueillaan, tuoden palvelutarjontaan vankkaa osaamista ja naapurikunnissa kertynyttä näkemystä ja kokemusta. Riveissämme palvelee upeita, asiakaslähtöisiä henkilö- ja yritysrahoituksen huippuammattilaisia. Laajentuminen avaa myös uramahdollisuuksia niin nykyisille kuin tuleville säästöpankkilaisille. 

- Tavoitteenamme on, että meidän kattojemme alta löytyvät juuri ne ammattilaiset, joiden tiedämme kohtaavan asiakkaamme parhaalla mahdollisella tavalla. Mielestämme Säästöpankkikokemus kuuluu kaikille, ja Kauniaisissa meillä onkin jo joukko tyytyväisiä asiakkaita, jotka arvostavat mutkatonta, kohtaavaa palvelua, ja jotka haluavat, että talouden eri osa-alueet ovat huolehdittuna jatkuvasti ja kestävästi. Nyt saamme tarjota palveluamme laajemmin ja hieman lähempänä, iloitsee Länsi-Uudenmaan Säästöpankin liiketoimintajohtaja Helena Ståhlberg.

KaunisGranin kuva.

Asiakkaat kohdataan aina henkilökohtaisesti ja taloutta kokonaisvaltaisesti ymmärtäen. Länsi-Uudenmaan Säästöpankin asiakastyytyväisyys on suomalaisten pankkien keskuudessa huippuluokkaa. Pankki huomioi asiakkaiden kaikki tarpeet kohtaamisissa ja panostaa siihen, että asiakas voi hoitaa kaikki taloutensa asiat kuntoon yhdellä kertaa, oli kyseessä sitten yrityksen tai henkilökohtaisen talouden tarpeet. 

Kuinka varmistamme, että palvelu on sujuvaa uusilla toimialueillamme?

- Osaltani vastaan, että pystymme tarjoamaan henkilökohtaista ja asiakaslähtöistä pankkikumppanuutta elämän eri tilanteissa myös uusilla alueillamme Kauniaisissa ja Espoossa. Varmistan myös, että pystymme nopeastikin vastaamaan asiakkaan rahoitustarpeisiin. Itselläni ja tiimilläni on pitkä kokemus rahoitusalalta, ja näin pystymme etsimään asiakkaillemme räätälöidyn ratkaisun esimerkiksi kodinvaihtoon liittyen, summaa Länsi-Uudenmaan Säästöpankin asiakkuusjohtaja Jarno Oksanen.

Ymmärrämme asiakkaiden arkea, ja tämän vuoksi asiointi meillä on joustavaa. Kattavien digitaalisten palvelujen lisäksi palveluajat ovat joustavia ja myös ilta-aikoja on saatavilla. Kauniaislaisia asiakkaitamme palvelemme Espoon toimipisteellä sekä monipuolisten digitaalisten palveluiden välityksellä, kuten verkkoneuvotteluissa kohdaten. Länsi-Uudenmaan Säästöpankki on moderni pankki, joka tarjoaa asiakkailleen turvalliset ja helpot digitaaliset palvelut, joilla voi hoitaa kaikki talouteen liittyvät asiat. On tärkeää, että asiakkaallamme on mahdollisuus valita, missä kanavassa hän haluaa tulla asiansa kanssa kohdatuksi. Usein asiakkaamme istuvatkin kotisohvalla, kun neuvottelevat kanssamme! 

Tällaista osaamista tuomme vahvistamaan Säästöpankkikokemuksen syntymistä

Länsi-Uudenmaan Säästöpankki on asiakasta aidosti kuunteleva ja valmentava pankki. Etsii asiakas sitten asunto- tai yritysrahoitusta tai seuraavaa sijoituskohdettaan, tarjoamme hänelle kokonaistaloutta tukevat ratkaisut. 

- Tarjoamme palkittua varainhoitoa ja ammattimaiset sijoitusasiantuntijamme palvelevat sekä yksityis- että yritysasiakkaita. Meillä on myös yksityispankki, jonka asiakkaana saat henkilökohtaista varainhoitoa ja oman yksityispankkiirin varallisuutesi parhaasi mahdolliseen hoitamiseen, kertoo Länsi-Uudenmaan Säästöpankin sijoituspäällikkö Ann-Mari Södermann.

Kim Forsström - Länsi-Uudenmaan Säästöpankki.

Länsi-Uudenmaan yritysrahoituspäällikkö Kim Forsström

 

- Panostamalla Kauniaisten ja Espoon alueelle pystymme kohtaamaan yritykset ja yrittäjän lähellä asiakasta sekä varmistamaan päätöksenteon paikallisuuden. Pyrimme olemaan mukana niin isoissa kuin pienissä investoinneissa sekä löytämään kokonaisvaltaisia ratkaisuja yrityksen ja yrittäjän tarpeisiin. Pankkimme yritysrahoituspäälliköt liikkuvatkin erittäin aktiivisesti koko toimialueellamme asiakkaiden luona, vahvistaa Länsi-Uudenmaan yritysrahoituspäällikkö Kim Forsström.

- Meidän kanssamme pääset tutustumaan sellaiseen yrityspankkiin, missä asiakkaamme eivät ole vain numeroita vaan kumppaneita menestykseen! Me ymmärrämme kiireistä yrittäjän elämää ja toimimme itsekin yrittäjämäisellä asenteella: luotettavasti, selkeästi kommunikoiden ja kallista aikaa säästäen. Siksi me haluamme tarjota yrityksille sellaisia ratkaisuja, jotka tukevat yrityksen liiketoiminnan kehitystä. Meillä on vahvoja rahoitusalan ammattilaisia, jotka tarjoavat asiakaslähtöisiä palveluita yrityksille ja yrittäjille itselleen, muistuttaa Länsi-Uudenmaan Säästöpankin yritysasiakkaista ja luottoriskeistä vastaava johtaja, Tuomas Nieminen.

- Huolehdimme siitä, että yrittäjäasiakkaamme saavat kaiken hoidettua mahdollisimman helposti. Yrittäjillä on usein huolehdittavana niin yrityksen talousasiat kuin omatkin pankkiasiat, ja siksi me tarjoamme palvelua, missä molemmat hoituvat saman tutun asiantuntijan kanssa mahdollisimman matalalla kynnyksellä! Meidän kanssamme voi tulla juttelemaan oman talouden tilanteesta milloin vain, summaa Länsi-Uudenmaan Säästöpankin rahoitusasiantuntija Päivi Karjalainen.

Vaikka hoidettavia asioita olisi useita, pyrimme siihen, että asiakkaan tilanteeseen perehtynyt asiantuntija vastaa siitä, että asiakkaan asiat hoituvat alusta loppuun ketterästi. Meidän valttimme on, että tärkeät päätökset syntyvät mahdollisimman pian, eikä palvelun odotteluun tarvitsisi turhautua. 

KaunisGranin kuva.

Vaihtamisen helppous: me huolehdimme sinusta, jos haluat tulla asiakkaaksemme

Pankin vaihtaminen voi olla uusi alku taloudellesi. Jo ensitapaamisesta alkaen Länsi-Uudenmaan Säästöpankki kohtaa asiakkaan ja hänen taloutensa elämäntilannetta ja kokonaisuutta ymmärtäen.

Pankin vaihtaminen on helppoa ja keskittäminen yhteen pankkiin kannattaa. Asiakkuutesi alussa pankki varmistaa, että saat käyttöösi kaikki tarvitsemasi palvelut, eikä sinun tarvitse myöskään miettiä vaihtamisen käytännön järjestelyjä. Länsi-Uudenmaan Säästöpankki hoitaa kaikki pankin vaihtoon liittyvät käytännönjärjestelyt puolestasi. 

Länsi-Uudenmaan Säästöpankin liiketoimintajohtaja Helena Ståhlberg kiteyttääkin:

- Jos haluat pysyvän ja aidon pankkikumppanin itsellesi, niin Säästöpankki on oikea valinta. Me kuuntelemme, välitämme, kehitämme ja haluamme olla se oikea pankkikumppani läpi elämän.

KaunisGranin kuva.

Kuvassa Tuomas Nieminen, Ann-Mari Södermann ja Päivi Karjalainen.

 

Kirjoitettu
Tyyppi
Uutinen
Julkaisija

Ajankohtaista