Kannathan kanssamme vastuun koronaviruksen leviämisen estämiseksi?
Asiakkaidemme ja henkilöstömme terveyden ja turvallisuuden vuoksi noudatamme yleisiä rajoituksia ja turvatoimia. Vallitsevan koronatilanteen takia toivomme asiakkaidemme asioivan kanssamme puhelimitse ja verkon kautta, välttävän kassa-asiointia 6.3.-28.3.2021 välisenä aikana ja hyödyntävän korttimaksamista lähimaksulla.

Mikäli konttorissa asiointi on välttämätöntä asiasi hoitamiseksi, tulethan pankkiin vain täysin terveenä, käytät kasvomaskia ja käsidesiä, pidät riittävän etäisyyden toisiin asiakkaisiin sekä henkilökuntaamme ja noudatat rajoitusta konttorissa samanaikaisesti asioivien määrästä. Mikäli konttorin odotustilassa on jo konttorin ovessa ilmoitettu maksimimäärä henkilöitä, odotathan vuoroasi konttorin ulkopuolella. Konttoriemme ovet ovat suljettuina, joten soitathan ovikelloa saapuessasi asioimaan.
Koronaviruksen leviämisen ehkäisemiseksi suosittelemme pankkiasioiden hoitamista ensisijaisesti verkko- tai mobiilipankissa sekä verkko- tai puhelintapaamisen kautta. Ajan verkko- tai puhelintapaamiseen pääset varaamaan verkkopankista, kotisivuiltamme osoitteesta saastopankki.fi/varaa-aika tai puhelimitse numerosta 010 311 6400*.
Viestimme koronaviruksen vaikutuksista konttoriemme aukioloihin mahdollisimman ajantasaisesti, joten seuraathan kotisivujamme ja Facebook-sivujamme.
Vinkkejä pankkiasioiden hoitoon:
- Käytä verkkopankkia, mobiilipankkia ja Tunnistus-sovellusta. Ota käyttöösi lukkiutuneiden pankkitunnusten avauspalvelu.
- Hyödynnä verkko- ja puhelintapaamista sekä verkkosivuiltamme ja verkkopankistalöytyvää chat-palvelua.
- Henkilöasiakkaiden asiakaspalvelu numerossa 010 311 6400* on avoinna ma-pe 8-20 ja la 10-14.
- Yritysasiakkaiden asiakaspalvelu numerossa 010 773 6725* on avoinna ma–pe klo 8–18 ja palvelee myös sähköpostilla osoitteessa yrityspalvelut@saastopankki.fi.
- Suosithan korttimaksua ja varsinkin lähimaksua käteisen sijaan. Korttia voit hakea verkkopankista.
- Mikäli tarvitset käteistä, voit nostaa ja tallettaa sitä korteillamme nosto- ja talletusautomaateilla.
- Voit myös tilata tarvitsemasi käteisen lähimpään Postin toimipisteeseen.
- Käteisnostot onnistuvat myös K-ruokakaupoissa ja Neste K-Liikenneasemilla ostoksen yhteydessä.
- Käteistä voit nostaa myös R-Kioskilla ostoksen yhteydessä sekä maksaa laskuja, joista löytyy viitetiedot sisältävä viivakoodi.
- Kytke päälle markkinointilupa verkko- tai mobiilipankissa omista tiedoistasi, jotta pysyt ajan tasalla tuoreista uutisista.
- Asiakaspalvelu voi poikkeustilanteissa ruuhkautua, joten varaathan aikaa ja malttia asioiden hoitamiseen.
Tukea henkilö- ja yritysasiakkaille koronavirustilanteessa
Tuemme niin henkilö- kuin yritysasiakkaitamme koronaviruksen aiheuttamassa tilanteessa, on kyseessä sitten säännölliset tulonsa tilapäisesti työttömyyden tai lomautuksen vuoksi menettäneet henkilöasiakkaat tai yritykset, jotka tarvitsevat lisälikviditeettiä kysynnän laskun tai tilausten peruutusten vuoksi. Olethan yhteydessä meihin ensisijaisesti verkkopankin kautta.
Kiitos yhteistyöstä ja ymmärryksestä! Pidetään huolta toisistamme.
Aito Säästöpankki
*Puhelujen hinnat 010-numeroihin: 8,35 snt/puhelu + 16,69 snt/min.
- Kirjoitettu
- Tyyppi
- Uutinen
- Julkaisija