Chatbot-Miljo auttaa
Miljo auttaa sinua löytämään ratkaisun ongelmatilanteissa 24/7. Saat apua mm. verkko- ja mobiilipankkiin, tileihin, kortteihin, lainoihin ja rahastoihin liittyvissä kysymyksissä.
Chatbot-Miljolta saat kätevästi apua mm. verkkopankkiin ja lainoihin liittyviin kysymyksiin – ja pääset nopeimmin eteenpäin. Kirjoita chatbotin kenttään asia, josta haluat lisätietoa ja testaa! Chatbotia opetetaan myös jatkuvasti. Ethän jaa henkilötietojasi, kuten pankki- tai henkilötunnusta chatbotille.
Jos olet jo asiakkaamme, voit hoitaa nopeasti monia pankkiasioita chatissa toimihenkilön kanssa - samalla istumalla. Palvelemme chatissa asiakaspalvelun palveluaikojen mukaisesta, arkisin klo 8–18 ja lauantaisin klo 10–14.
Muun muassa nämä asiat hoituvat verkkopankin chatissa:
Huomaathan, että myös verkkopankissa ja Säästöpankki Mobiili -sovelluksessa ensimmäiseksi apunasi on chatbot, jonka jälkeen keskustelu yhdistetään tarvittaessa asiakaspalvelijalle, asiakaspalvelun aukioloaikoina.
Turvallisuussyistä älä koskaan jaa henkilötietojasi, kuten pankki- tai henkilötunnusta chatissa. Henkilöllisyyden varmistamista asioissa käytäthän Säästöpankki Mobiilin tai verkkopankin viestitoimintoa, varaat ajan tai soitat asiakaspalveluumme.