• Usein kysyttyä maksukorteista

    Mitä pitää tehdä, jos kortti katoaa? Kuinka paljon luottokorttilaskua pitää lyhentää kuukausittain? Miten yrityskortin tekstiviestivahvistus otetaan käyttöön? Tutustu maksukorttien usein kysyttyihin kysymyksiin.

Säästöpankin brändikuva.

Kortin tilaaminen

Kortin käyttäminen

Käyttöongelmat

Visa-laskutus

Muutokset kortteihin

Luotto

Onko korttisi kadonnut?

Ilmoita kortin katoamisesta viipymättä sulkupalveluun (24 h/vrk). Mikäli verkkopankkitunnukset ovat vaarantuneet, soita sulkupalveluun sulkeaksesi sekä kortin että verkkopankkitunnukset.

Suomessa: 020 333

Ulkomailla: +358 20 333

Voit myös sulkea kortin Säästöpankki Mobiilissa. Uusi kortti muodostuu suljetun kortin tilalle välittömästi. Kirjaudu Säästöpankki Mobiiliin

  1. Valitse Arki-näytöltä kortti, jonka haluat sulkea
  2. Valitse Rajoitukset tai sulku > Kortin sulkeminen ja seuraa sovelluksen antamia ohjeita

Yleistä Säästöpankin korteista

Matkustaminen