Säästöpankki avaa konttorin Marttilaan

Someron Säästöpankin johtoryhmä. Kehityspäällikkö Ilpo Rinne (vas.), toimitusjohtaja Petri Siviranta, hallintopäällikkö Janica Koskela ja pankinjohtaja Joni Rintamaa.
Someron Säästöpankin johtoryhmä. Kehityspäällikkö Ilpo Rinne (vas.), toimitusjohtaja Petri Siviranta, hallintopäällikkö Janica Koskela ja pankinjohtaja Joni Rintamaa.

Someron Säästöpankki on päättänyt avata uuden konttorin Marttilaan pystyäkseen vastaamaan syntyneeseen asiakaskysyntään. Pankki tarjoaa paikallista palvelua niin henkilö-, yritys- kuin maataloussektorin asiakkaille, joissa pankilla on jo entuudestaan vahva osaaminen.

Someron Säästöpankin Marttilan konttorin tilat tulevat sijaitsemaan LähiTapiola Etelän kanssa samoissa tiloissa.

"Olemme saaneet tämän vuoden aikana paljon yhteydenottoja Marttilan alueelta, jonka pohjalta teimme päätöksen laajentaa konttoriverkostoamme Marttilaan palvellaksemme marttilalaisia paikallisesti", sanoo toimitusjohtaja Petri Siviranta Someron Säästöpankista.

Pankinjohtaja Joni Rintamaa Someron Säästöpankista toteaakin tähän: "Me Säästöpankissa uskomme edelleen henkilökohtaiseen asiakaspalveluun, jossa digitaalinen ja henkilökohtainen palvelu yhdistetään Suomen parhaaksi asiakaskokemukseksi." Tämä on näkynyt myös pankin asiakasmäärissä, joka on lisääntynyt tasaisesti viimeisen vuoden aikana. Siviranta jatkaa: "Meillä taidetaan uida positiivisesti vastavirtaan. Olemme perustaneet neljä uutta konttoria kahden kuluneen vuoden aikana. Haluamme mahdollistaa nyt myös marttilalaisille yhden Suomen parhaimpiin kuuluvan pankkipalvelun saatavuuden."

Marttilan konttori avataan alkuvuodesta 2022. Tulemme tarjoamaan asiakkaillemme seuraavia palveluita:

  • Henkilörahoituksen palvelut, mm. asunto- ja kulutusluottoja
  • Säästäminen ja sijoittaminen
  • Yritysrahoitus
  • Maa- ja metsätalouden rahoitus
  • Lainopilliset palvelut

Lisäksi pohdinnassa on kiinteistövälityksen ja isännöintipalvelujen tuominen myös Marttilaan.

EPSI Ratingin pankki- ja rahoitusasiakastutkimuksen (2021) mukaan Säästöpankin asiakastyytyväisyys on selvästi yli pankkialan keskiarvon. Säästöpankki on onnistunut vastaamaan hyvin asiakkaidensa tarpeisiin henkilökohtaisissa ja digitaalisissa palveluissa koronapandemian haasteista huolimatta. Erityisesti yrittäjät arvostavat Säästöpankin turvallisia ja toimivia digitaalisia palveluita.

Someron Säästöpankki täytti kunnioitettavat 141 vuotta maanantaina 25.10.2021. Pankin virallinen ensimmäinen pankkipäivä oli lokakuussa 1880. Pankki on rakennettu vahvalle kivijalalle, joka on ajan saatossa kokenut myötä- ja vastatuulet pysyen itsenäisenä, vahvana ja vakavaraisena.

Kirjoitettu
Tyyppi
Uutinen
Julkaisija
Someron Säästöpankin konttorit

Ajankohtaista