Helmi Säästöpankki sulkee Sysmän konttorin 30.11.2022 muuttuneen asiakaskäyttäytymisen vuoksi

Säästöpankin rahapuu -logo.

Pankkiala käy parhaillaan läpi suurta murrosvaihetta. Asiakaskäyttäytymisen muutokset ohjaavat tekemistämme, perinteisten konttoreiden merkitys on vähentynyt samalla, kun henkilökohtaisten etätapaamisten (puhelin- ja verkkoneuvottelu) kysyntä on lisääntynyt.

Etätapaamisten helppous ja yleistyminen ovat vähentäneet toimipistetapaamisten määrää huomattavasti. Tapaamme asiakkaitamme toimipisteissä enää erittäin harvoin, erityisesti asiantuntijapalveluissa. Mainituilla perusteilla pankki on päättänyt sulkea Sysmän konttorin. Sysmän konttorin nykyinen henkilökunta jatkaa Helmi Säästöpankin palveluksessa.

Turvataksemme asiakkaillemme parhaat mahdolliset henkilökohtaiset asiantuntijapalvelut myös tulevaisuudessa, pankkimme asiantuntijat ovat kaikkien asiakkaidemme käytettävissä, asuinpaikasta riippumatta, etätapaamisissa sekä tarvittaessa Heinolan ja Lahden konttoreissa.

Päivittäisasioita (rahan nosto/talletus) voi hoitaa Lahden konttorilla tiistaisin ja perjantaisin klo 9.30-12.30 ilman ajanvarausta. Muita päivittäisasioita hoidetaan näiden aikojen ulkopuolella aikavarauksella sekä Heinolassa että Lahdessa. Asiakaspalvelumme palvelee myös puhelimen, verkkopankin ja chatin avulla kattavasti maanantaista perjantaihin klo 8-20 ja lauantaina klo 10-14. Ajanvarauksen ja asiakaspalvelun numero henkilöasiakkaille on 0100 5252.

Autamme mielellämme asiakkaitamme verkkopankin, Sp-Mobiilin ja Säästöpankki Tunnistus-sovelluksen käyttöönotossa, jotta palvelumme ovat mahdollisimman hyvin asiakkaidemme saavutettavissa.

Helmi Säästöpankki Oy

Henry Udd
toimitusjohtaja

Kirjoitettu
Tyyppi
Uutinen
Julkaisija
Konttorit

Ajankohtaista