Kälviän toimipisteen palveluissa muutoksia 1.6.2021 alkaen

Kälviän toimipiste yhdistyy Kokkolan toimipisteeseen 1.6.2021 alkaen.
Muutoksella varmistamme laajan asiantuntijapalveluiden saatavuuden asiakkaillemme ja kehitämme rooliamme talouden kumppaniksi.
Pankkitoiminnan kehittyminen ja asiakaskäyttäytymisen muutos näkyvät mm. asiakkaidemme tarpeissa sekä asiantuntijapalveluiden että ajasta ja paikasta riippumattoman palvelun kysynnän kasvussa. Perinteisten konttoripalveluiden tarve on taas vastaavasti vähentynyt. Pankkitoimialaa koskevan sääntelyn myötä asiakastyössä toimivien osaamis- ja kokemusvaatimukset kasvavat ja laajenevat. Haluamme, että säästöpankkikokemuksesi on edelleen erinomainen. Yhdistämällä toiminnon, pystymme toimimaan asiantuntevana Talouden kumppanina. Tavoitat myös jatkossa tutut toimihenkilöt pankistamme.
Palveluiden saatavuus jatkossa
Palvelua myös mobiilissa tai verkossa
Palvelemme sinua Säästöpankin verkkosivujen sekä verkkopankin chatissa. Verkkopankin lisäksi käytössäsi on Säästöpankin mobiilipankki ja tunnistussovellus. Voit ladata ne sovellluskaupasta. Autamme mielellämme kortin tilaamisessa, verkkopankin, mobiilipankin ja tunnistussovelluksen käytössä. Varaa aika henkilökohtaiseen tapaamiseen osoitteesta saastopankki.fi/varaa-aika tai soittamalla Säästöpankin asiakaspalveluun 020 758 2310*. Katso myös vastauksia asiakkaidemme usein kysyttyihin kysymyksiin.Mistä voin nostaa ja käteistä tai tallettaa rahaa?
Asiakaspalvelumme palvelee
yritysasiakkaat 010 773 6725* ma–pe 8–18.
Vastaamme mielellämme kysymyksiisi toimipisteissä niiden aukioloaikoina ja puhelimitse.
Avain Säästöpankki
- Kirjoitettu
- Tyyppi
- Uutinen
- Julkaisija