Monipankkipalvelu myös yrityksille
Monipankkipalvelu on saatavilla myös yrityksille - varmista kassavirtasi mahdollisimman hyvä hyödyntäminen.
Miksi käyttää monipankkipalvelua?
- Todellinen rahatilanne hahmottuu laajasti, kun tarkastelet eri pankeissa olevia tilejä samassa näkymässä.
- Samalla voit pohtia, kannattaisiko osa tilivaroista sijoittaa muihin ratkaisuihin – autamme siinä mielellämme. Jätä yhteydenottopyyntö.
- Helppo ja nopea ottaa käyttöön - tarvitset vain haluamasi pankin sähköiset asiointitunnukset tilien ja korttien liittämiseksi Säästöpankki Mobiiliin.
- Monipankkipalvelu on nyt myös saatavilla yrityksille (yritysasiakkaille suurimpien pankkien tilien ja maksukorttien katseluun) – varmista kassavirtasi mahdollisimman hyvä hyödynnys.
Monipankkipalvelu Säästöpankki Mobiilissa - video:
Näin otat monipankkipalvelun käyttöösi
Jos haluat, että toisen pankin tilisi näkyvät jatkossa Säästöpankki Mobiilissa, toimi näin:
- Varmista, että sinulla on ladattuna uusin sovellusversio Säästöpankki Mobiilista.
- Kirjaudu Säästöpankki Mobiiliin.
- Arki-näkymässä valitse Tilit muissa pankeissa > Lisää tili tai kortti toisesta pankista.
- Lue monipankkipalvelun kuvaus ja hyväksy käyttöehdot.
- Valitse listalta toinen pankki, jossa sinulla on tilejä tai kortteja. Jos pankkia ei näy listalla, monipankkipalvelu ei vielä ole mahdollista kyseisen pankin tilitietojen tarkasteluun.
- Tunnistaudu toisen pankin pankkitunnuksilla ja valitse toisen pankin palvelusta tilit ja kortit, jotka haluat jatkossa nähdä myös Säästöpankki Mobiilin kautta.
- Tarkista ja hyväksy tilit ja kortit, joiden tietoja ollaan tuomassa. Myös tämä tulee tehdä ennen palaamista Säästöpankki Mobiiliin.
- Valmista tuli! Voit jatkossa tarkastella muidenkin pankkien tilien ja korttien tietoja Säästöpankki Mobiilin Arki-näkymän kautta.
Säästöpankki ei veloita monipankkipalvelun käytöstä maksua. Toinen pankki voi veloittaa tilitapahtumien näyttämisestä maksun vain, jos se tekee niin myös omassa digitaalisessa palvelukanavassaan.