Applikationen Sparbanken Identifiering har uppdaterats för att åtgärda problem på Apple-enheter
![Sparbankens varumärke bild.](/-/media/kuvat/brandikuvat-24/karusellibanneri-700x340/saastopankki_mobiili_lahi.jpg?h=340&iar=0&mw=800&w=700&hash=22C9CCF8230FCCB64208AF0636154E65)
Applikationen Sparbanken Identifiering har upplevt problem med användare av Apple-enheter sedan Apple släppte den nya iOS17-versionen. Vi har åtgärdat felet med den nya versionen av applikationen Sparbanken Identifiering, som nu kan laddas ner från appbutiken. Tack för ditt tålamod.
Om problem uppstår ändå, följ dessa steg:
- Ta bort den icke-fungerande applikationen Sparbanken Identifiering från din enhet.
- Ladda ner applikationen Sparbanken Identifiering på nytt från appbutiken.
- Aktivera appen med hjälp av epappersnyckelkort eller med hjälp av en annan banks inloggningsuppgifter.
- Om felet fortsätter, vänta på en uppdatering av applikationen Sparbanken Identifiering och försök igen.
Vi beklagar för det besvär detta kan ha orsakat.
- Skriven
- Typ
- Nyhet
- Utgivare