Luotettava maksunsaaja
Maksunsaajan lisääminen luotettavien maksunsaajien luetteloon
Voit kortilla tekemäsi verkko-oston yhteydessä vahvasti tunnustettuna lisätä kyseisen verkkokaupan luotettavien maksunsaajien luetteloon, mikäli verkkokauppa täyttää tekniset ja Säästöpankin määrittelemät riskienhallinnalliset vaatimukset. Lisäyksen jälkeen seuraavat korttiostot kyseisessä verkkokaupassa tapahtuvat ilman vahvaa tunnistamista eli et tarvitse oston vahvistamiseen Säästöpankin pankkitunnuksia.
Lisäys tehdään oston yhteydessä Korttitapahtuman vahvistaminen -sivulla, jossa kysytään Säästöpankin pankkitunnustesi käyttäjätunnus. Tämän jälkeen etenet vahvistamaan oston ja verkkokaupan lisäämisen luotettavien maksunsaajien luetteloon valintasi mukaan joko Säästöpankki Tunnistus -sovelluksella tai avaintunnuskortilla.
Mikäli korttinumerosi vaihtuu esimerkiksi kortin katoamisen vuoksi, maksunsaaja tulee lisätä luotettavien maksunsaajien luetteloon uudestaan oston yhteydessä.
Mikäli haluat tarkistaa luotettavien maksunsaajien luetteloon lisäämiäsi verkkokauppoja tai poistaa niitä, voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme puhelimitse 0100 5252, chatilla tai verkkoviestillä.