Virhe muokattujen laskujen käsittelyssä 10.-15.4.

Säästöpankki Mobiilissa on ollut tekninen häiriö, joka on osalla asiakkaista vaikuttanut laskujen käsittelyyn. Jos olet 10.–15.4. aikavälillä muokannut laskun tietoja, kuten eräpäivää, maksu on siirtynyt tai siirtyy eräpäivänä saajalle ilman viitenumeroa. Sen vuoksi maksun saaja ei pysty suoraan yhdistämään maksuasi oikeaan laskuun.

Olemme korjanneet vian järjestelmissämme 15.4. Jos et ole muokannut laskutietoja häiriön aikana, häiriö ei koske sinua. Jos olet tehnyt muutoksia laskuihin aikavälillä 10.-15.4., voit tarkistaa tilitapahtumista tai erääntyvistä laskuista, onko viitenumerokenttä tyhjä. Halutessasi voit olla maksupäivän jälkeen yhteydessä näihin laskuttajiin ja varmistaa, että maksusi on yhdistetty oikeaan laskuun. Säästöpankin Visa-luottokortteihin liittyvät maksut kohdistamme automaattisesti oikeaan laskuun viimeistään ensi viikon aikana. Jos sinulla on kuitenkin akuutti tarve saada luottokortillesi käyttövaraa ennen pääsiäistä, ole yhteydessä asiakaspalveluumme. Olemme erittäin pahoillamme tapahtuneesta. Jos sinulle herää kysymyksiä, olethan yhteydessä Säästöpankin asiakaspalveluun.

Kirjoitettu
Tyyppi
Uutinen

Ajankohtaista