Säästöpankkikokemus on kunnia asia

Hanne Ruotsalainen huomasi, että Säästöpankissa pääsee vaikuttamaan asioihin ja onkin innokkaasti lähtenyt mukaan projekteihin tuomaan omaa ja tiiminsä ääntä ja asiantuntijuutta esille.

Hanne Ruotsalainen.

Työskentelen tällä hetkellä liiketoiminnan asiantuntijan roolissa asiakkuudenhallinnan hankkeessa. Edustan hankkeessa Säästöpankin yritysasiakaspalvelun näkemystä ja pyrin asiakaspalvelun edustajana miettimään, miten saisimme mahdollisimman hyvin huomioitua sekä asiakas- että työntekijäkokemuksen uudessa CRM-järjestelmässä. Osan ajastani työskentelen yritysasiakaspalvelun maksuliikeneuvojana asiakasrajapinnassa.

Työyhteisön vuorovaikutus motivoi

Unelma-ammattini oli lapsena opettaja. Opetin naapurin lapsia ja omia pienempiä sisaruksia. Pikkusiskoni taisi oppia ansiostani lukemaan ennen koulua, että ihan hukkaan ei mennyt tämä ”ura”. Rakastan edelleen kouluttamista ja esiintymistä ja se tuntuu minulle luontevalle. En koe olevani mikään perinteinen ”konttorirotta” eli viihtyväni pitkiä aikoja itsenäisesti Exceleitten äärellä, vaan tykkään olla vuorovaikutuksessa ihmisten kanssa, sekä työyhteisön sisällä että asiakkaitten kanssa. 

Työnantaja mahdollistaa kehittymisen 

Aloitin Säästöpankkiryhmässä syksyllä vuonna 2020. Sain heti huomata, että täällä työntekijää arvostetaan ja annetaan mahdollisuus ottaa vastuuta ja kehittyä. Vaikka organisaationa olemme iso, koen, että voin matalalla kynnyksellä kysyä apua ja esittää kehitysehdotuksia. Olen kuluneen matkan varrella oppinut todella paljon, ja mielestäni meillä kannustetaan jatkuvaan oppimiseen. 

Säästöpankkikokemuksesta kunnia asia

Näitä on kyllä useita. Viimeisimmäksi tulee mieleen, kun meillä oli asiakkuudenhallinnan projektin KICK OFF -tapahtuma ja se jäi mieleen upeana ja ainutlaatuisena kokemuksena. Oli kiva tavata koko porukka, eri toiminnoista, työskentelemässä saman asian äärellä. Samalla tämä tapahtuma antoi kyllä kunnon motivaatioboostin, että saa olla toteuttamassa jotain isoa ja ainutlaatuista. 

Säästöpankkikokemus on minulla kunnia-asia: haluan, että se näkyy sekä asiakkaille, mutta myös meidän koko ryhmässä ja tavassa tehdä töitä yhdessä. Minulle on tärkeätä saada työntekijänä tuntea kuuluvani joukkoon: meillä on yhteinen joukkue ja pelataan palloa samaan maaliin. Uskon, että tällainen yhteenkuuluvuuden tunne työyhteisössä on isossa roolissa siinä, että meillä viihdytään. Työtä pitää tehdä tosissaan, mutta ei totisina. 

Flow, eli ”työn imu” ja ilo kuuluu ja näkyy myös asiakkaille!

 

- Hanne Ruotsalainen, maksuliikeneuvoja, Säästöpankkikeskus

Tahdotko työkaverikseni ja osaksi Säästöpankkiryhmää? Katso avoimet työpaikkamme ja lähetä hakemus jo tänään.

 

< takaisin uratarinoihin