• Asiakastietojen päivittäminen

    Täältä pääset päivittämään omia, alaikäisen, edunvalvottavan tai kuolinpesän henkilö- ja asiakastietoja, jos sinulla ei ole Säästöpankin verkkopalvelutunnuksia.

Säästöpankin brändikuva.

 

Näin päivität yksityishenkilön asiakastiedot

Jos sinulla on Säästöpankin pankkitunnukset, päivitäthän omat asiakastietosi verkkopankissasi (Omat tiedot) tai mobiilisovelluksessa (Profiili > Tarkastele ja muokkaa tietojasi).

Jos sinulla ei ole käytössä Säästöpankin pankkitunnuksia, voit päivittää asiakastietosi myös toisen pankin pankkitunnuksilla. Päivitä asiakastietosi ”Päivitä tiedot”-painikkeen kautta. Sinut ohjataan twoday Oy:n Säästöpankille tuottamaan palveluun.

Valitse kenen tietoja päivität: 

Päivitäthän tiedot omasta puolestasi linkin kautta vain, jos sinulla ei ole Säästöpankin verkkopankkitunnuksia.

Täytettyäsi tiedot lähetämme sinulle sähköpostilla ohjeen, kuinka allekirjoitat täydentämäsi asiakastiedot.

Huomioithan, että pankin lähettämässä sähköpostissa ei ole turvallisuussyistä suoria linkkejä.

Mitä tietoja kysymme?

Kysymme tietoja, joiden avulla voimme tuntea sinut ja tyypillisen pankkiasiointisi paremmin. Tällaisia tietoja ovat muun muassa:

  • perustiedot, kuten yhteystiedot ja elämäntilanteeseen liittyvät tiedot
  • poliittinen vaikutusvaltaisuus
  • Säästöpankin asiakkuuden luonne ja käytetyt palvelut
  • tilien maksuliikenne.

Tietojen päivittämiseen menee noin 5-10 minuuttia.

Miksi pankki kyselee tällaisia tietoja?

Tietojen kysyminen on tärkeää turvallisen pankkiasioinnin vuoksi. Tiedot auttavat meitä tuntemaan asiakkaamme mahdollisimman hyvin, lisäksi tietojen kysyminen säännöllisesti on myös lainsäädännön velvoittama. Tietojen kysyminen tehdään aina suojattujen ja turvallisten yhteyksien kautta.

Lue lisää asiakkaan tuntemisesta