Säästöpankki Sinetin toiminta laajentuu Muurameen

Säästöpankki Sinetti laajentaa toimintaansa Keski-Suomessa ja avaa huhtikuun aikana palvelupisteen Muuramen kauppakeskukseen yhdessä Sp-Koti Tanja Heinonen Oy LKV:n kanssa. Ensiluokkaisesta asiakaspalvelusta, laajoista asiointimahdollisuuksista ja paikallisuudesta tunnettu Säästöpankki haluaa vastaa kasvaneeseen kysyntään jatkossa myös Muuramen alueella.

Säästöpankin brändikuva.

Säästöpankki Sinetti on perustettu vuonna 2013, jolloin v. 1905 toimintansa aloittanut Längelmäen Säästöpankki ja v. 1910 perustettu Eräjärven Säästöpankki yhdistyivät. Pankin tase on 254 Meur ja asiakasmäärä noin 14.000. Säästöpankki Sinetin 30 asiantuntijaa ovat henkilö-, yritys- sekä maa- ja metsätalousasiakkaiden palveluksessa tarjoten kumppanuuteen perustuvia rahoitus-, varallisuudenhoito- ja notariaattipalveluita asiakkaan valitsemassa kanavassa niin sähköisesti kuin kasvotustenkin.

”Sp-Kodin kanssa jatkuneen yhteistyön seurauksena pankin toimialue laajenee luontevasti Muurameen. Palvelemme nykyisiä ja tulevia asiakkaitamme yli konttori- ja aluerajojen yhdistäen digitaaliset kanavat ja paikallisen palvelun. Me Sinetissä tahdomme mahdollistaa nyt myös muuramelaisille yhden Suomen parhaimpiin kuuluvan pankkipalvelun saatavuuden ja haluamme palvella asiakasta heidän itse valitsemissaan kanavissa joko verkossa tai kasvotusten”, kertoo Säästöpankki Sinetin toimitusjohtaja Hannu Syvänen.

Säästöpankki on ollut osa suomalaista yhteiskuntaa jo 200 vuotta. Sanomamme taloudellisen hyvinvoinnin edistämisestä on yhä samankaltainen kuin 200 vuotta sitten ja tahdomme edistää jatkossa myös muuramelaisten asiakkaiden taloudellista hyvinvointia. Sinetissä meille on tärkeää, että meidät tunnetaan asiantuntijuudesta ja intohimosta tehdä erinomaista asiakastyötä.

”Muuramen seudun asuntomarkkinoilla on liikenteessä paljon ostajia ja kauppa käy, joten on luontevaa laajentaa toimintaa myös sinne suuntaan. Muuramelaisia asunnon ostajia ja myyjiä palvelee paljasjalkainen muuramelainen kiinteistönvälittäjä, joka tuntee alueen ja on toiminut siellä pitkään. Yhteistyö on ollut Sinetin kanssa hedelmällistä ja sitä on mukava jatkaa”, kertoo Sp-Koti yrittäjä Tanja Heinonen.

EPSI Ratingin pankki- ja rahoitusasiakastutkimuksen (2021) mukaan Säästöpankin asiakastyytyväisyys on selvästi yli pankkialan keskiarvon. Säästöpankki Sinetti on onnistunut vastaamaan hyvin asiakkaidensa tarpeisiin henkilökohtaisissa ja digitaalisissa palveluissa. Alkuvuoden aikana asiakkaan suositteluindeksiä mittaavan NPS-kyselyn keskiarvo on ollut pankissamme erinomainen 89,4.

Lisätietoja
Hannu Syvänen, Säästöpankki Sinetin toimitusjohtaja
puh. 0400 548 508

Kirjoitettu
Tyyppi
Uutinen
Julkaisija

Ajankohtaista