*EPSI Ratingin Pankki- ja rahoitus 2021 -asiakastutkimus.
Miksi kannattaa olla Säästöpankin yritysasiakas?
1. Kumppanina kaikenkokoisille yrityksille
Ymmärrämme eri toimialojen sekä eri kokoisten yritysten tarpeet ja kipukohdat talousasioissa ja autamme sinua niissä – näin sinä voit keskittyä yrityksesi ydinliiketoiminnan pyörittämiseen.
2. Suorat puhelinnumerot
Meillä Säästöpankissa voit soittaa suoraan yrityspankkiireillemme. Löydät heidän suorat puhelinnumerot verkkosivuiltamme. Voit sparrailla asiantuntijamme kanssa yrityksesi taloudesta – tai myös esimerkiksi sinun taloudestasi yrittäjänä.
3. Apua puhelinpalvelusta nopeasti – vastausaste yli 95 %
Saat nopeasti apua myös yritysasiakkaidemme palvelunumerosta 0100 5454 (ma–pe 8–18). Arvostamme aikaasi, meillä sinun ei tarvitse jäädä linjoille pitkäksi aikaa odottelemaan – pääset kehittämään liiketoimintaasi.
4. Kattavat ja kehittyvät digipalvelut käyttöösi
Digipalveluihimme kuuluvat mm. verkkotapaamiset, Säästöpankki mobiilisovellus, Tunnistus -sovellus sekä sähköinen allekirjoitus kaikkien pankkien kanssa. Kehitämme palveluitamme jatkuvasti, jotta asiointi on sinulle mahdollisimman helppoa.