Tarvitsetko arvo-osuustilin?

Säästöpankin brändikuva.

Arvo-osuustilin voi avata myös itse

Arvo-osuustilin voit avata itse joko mobiili-/verkkopankissa. Pikaohjeen mobiili-/verkkopankissa tapahtuvaan avaukseen löydät tästä linkistä. Voit ottaa meihin myös yhteyttä verkkopankin tai mobiilipankin viestitoiminnon kautta, jolloin annamme sinulle tarkemmat ohjeet arvo-osuustilin avaamiseen. Vaihtoehtoisesi voit varata ajan myös toimipisteeseen, jolloin hoidamme avaamisen tapaamisessa. Voit varata ajan joko verkossa tästä linkistä tai soittamalla asiakaspalveluumme puh. 020 758 2310.

Arvo-osuustilin rinnalle tarvitaan käyttötili

Arvo-osuustilin avaamista varten sinulla tulee olla Avain Säästöpankissa myös hoitotiliksi sopiva käyttötili (tavallinen pankkitili, johon sinulla on verkkopankkitunnukset tai tunnistussovellus), jonka kautta hoidat arvo-osuuksiin liittyvän rahaliikenteen sekä mahdolliset palvelumaksut. Arvo-osuustili on aina henkilökohtainen.

Ajantasaiset asiakastiedot uuden palvelun edellytys

Avatessasi uuden palvelun pyydämme sinua myös päivittämään tuntemistietosi. Jos sinulla on Säästöpankin henkilöasiakkaan verkkopalvelutunnukset, voit päivittää asiakastietojasi mobiili- tai verkkopankissa samalla, kun avaat arvo-osuustilin. Myös tapaamisessa tarkistamme, että asiakkaan tuntemiseen liittyvät tiedot ovat sinun kohdallasi ajan tasalla.

Kirjoitettu
Tyyppi
Uutinen
Julkaisija

Ajankohtaista