Tampere Kauppakadun konttori remonttiin: muutoksia käteisen rahan palveluissa helmikuusta alkaen

Tampere Kauppakadun konttorissa alkavan laajamittaisen remontin johdosta Kauppakadun konttori on toistaiseksi suljettu 1.2.2022 alkaen. Remontin sekä käteisen rahan yleisesti vähentyneen tarpeen vuoksi käteisen rahan palvelut Kauppakadun konttorissa päättyvät 31.1.2022.

Säästöpankin rahapuu -logo.

- Ostamisen ja maksamisen tavat mullistuivat korona-aikana. Käteistä aiemmin käyttäneet ovat siirtyneet korttimaksuihin, ja yhä useampi on alkanut maksamaan ostoksensa älypuhelimella tai -kellolla. Lähes 80 % kaikesta maksamisesta tehdään nyt täysin kontaktittomasti, kuvailee Aito Säästöpankin toimitusjohtaja Pirkko Ahonen viimeisen kahden vuoden aikana tapahtunutta todella nopeaa muutosta.

Käteistä tarvitsevat asiakkaat voivat jatkossakin nostaa käteistä rahaa maksukortilla Otto.-automaateilta tai ostosten yhteydessä K-ruokakaupoista, Neste K-liikenneasemilta ja R-kioskeilta. Talletukset puolestaan onnistuvat TalletusOtto-automaateilla.

- Meille on tärkeää varmistaa, että asiakkaidemme talousasiasi hoituvat vaivattomasti myös jatkossa. Opastamme asiakkaitamme käteisen rahan palveluita korvaavien palveluiden aloittamisessa ja käytössä. Parhaiten tämä onnistuu varaamalla aika henkilökohtaiseen tapaamiseen, jossa voimme rauhassa käydä läpi kullekin asiakkaalle parhaiten sopivat palvelut. Opastusta laskujen maksuun, verkko- ja mobiilipankin sekä maksukortin käyttöön on saatavilla myös ilman ajanvarausta; helmikuusta alkaen Sammonkadun konttorissa maanantaisin ja torstaisin klo 10-13 ja 14-16.30, Ahonen neuvoo.

Henkilökohtainen palvelu säilyy

Remontin sulkiessa Kauppakadun konttorin ovet tapahtuu konkreettisia muutoksia vain käteisen rahan palveluiden saatavuudessa. Muissa pankkiasioissa Aito Säästöpankki palvelee Tampereella tuttuun tapaan Lielahden, Hervannan ja Sammonkadun konttoreissa. Lielahden ja Hervannan konttorit palvelevat vain ajanvarauksella. Sammonkadun konttorissa on mahdollista asioida niin ajanvarauksella kuin ilman ajanvarausta.

- Meiltä saa henkilökohtaista opastusta myös verkko- ja puhelintapaamisen välityksellä sekä vaikkapa verkkopankin chatin kautta. Vain hyvin harva arjen pankkiasia vaatii nykypäivänä konttorissa käynnin, Ahonen muistuttaa.

Lisätietoja:
Pirkko Ahonen

toimitusjohtaja | Aito Säästöpankki | 050
407 0334 | pirkko.ahonen@saastopankki.fi | @PankkiPirkko

Aito Säästöpankin asiakaspalvelu | 010 311 6400 (puhelun hinta 010-numeroon: 8,35 snt/puhelu + 16,69 snt/minuutti soittaessa kotimaan lanka- ja matkapuhelinliittymistä)

Kirjoitettu
Tyyppi
Uutinen
Julkaisija

Ajankohtaista