Tiedotteet häiriöistä – seuraa verkkosivujamme ja Säästöpankki Mobiilia

Jos digitaalisissa palveluissamme on esimerkiksi kehitystyöstä johtuva käyttökatko tai havaitsemme muita ongelmia, pyrimme aina kertomaan siitä mahdollisimman pian asiakkaillemme.

Säästöpankin brändikuva.

Näin viestimme mahdollisista ongelmista:

Kehitystyöstä johtuvat palvelukatkot tai tilapäiset häiriöt voivat toisinaan vaikuttaa verkko- tai mobiilipankin, Säästöpankki Tunnistus -sovelluksen tai Säästöpankin maksukorttien käyttöön. Kerromme asiakkaillemme poikkeustilanteista ja niiden vaikutuksista palveluihimme mahdollisimman nopeasti verkkosivuillamme ja Säästöpankki Mobiilissa. 

Jos häiriö aiheuttaa ongelmia verkkosivustomme tai Säästöpankki Mobiilin toimivuuteen, tiedotamme häiriöistä tarvittaessa myös sosiaalisessa mediassa Säästöpankin Facebook- ja  X-tileillä.

Kehitämme palvelujamme jatkuvasti – ja myös sillä pyrimme varmistamaan, että häiriötilanteita tapahtuisi mahdollisimman harvoin.

Ajankohtaista