Jos digitaalisissa palveluissamme on esimerkiksi kehitystyöstä johtuva käyttökatko tai havaitsemme muita ongelmia, pyrimme aina kertomaan siitä mahdollisimman pian asiakkaillemme.
![Säästöpankin brändikuva.](/-/media/kuvat/brandikuvat/tyopiste.jpg?h=450&iar=0&mh=800&mw=800&w=800&hash=651A6FF2177ADC88307F565D79086C7D)
Näin viestimme mahdollisista ongelmista:
Verkkosivuillamme: digitaalisissa palveluissamme (mm. verkkopankki, mobiilipankki, Säästöpankki Tunnistus, Säästöpankin maksukortit) havaituista ongelmista ja esimerkiksi palvelukatkoista julkaisemme häiriötiedotteen saastopankki.fi-sivustolla. Se näkyy sivuston ylälaidassa, mutta tieto uutisista päivittyy myös ”Ajankohtaista” -otsikon alle.
Sosiaalisen median kanavissamme: Tiedotamme häiriöistä sosiaalisessa mediassa Facebook- ja Twitter-kanavissamme.
Kehitämme palvelujamme jatkuvasti – ja myös sillä pyrimme varmistamaan, että häiriötilanteita tapahtuisi mahdollisimman harvoin.