Autamme sinua katsomaan pidemmälle ja tahdomme, että menestyt. NPS-suositteluindeksimme on huikea 84!
Paikallisuus on valttimme: tunnemme asiakkaidemme toimintaympäristön ja tuemme alueellista hyvinvointia*.
Meiltä saat kokonaisvaltaista ja henkilökohtaista sparrausta sekä kattavat digipalvelut taloutesi tueksi.
Tule asiakkaaksi palvelevaan pankkiin
Etsikö pankkia, joka välittää sinusta ja taloudestasi? Säästöpankista saat henkilökohtaista ja kokonaisvaltaista talouden neuvontaa niin säästämisessä ja sijoittamisessa, lainoissa kuin muissakin taloutesi tarpeissa – taloudellinen hyvinvointi kuuluu kaikille!
Pankin vaihtaminen käy helposti, sillä me olemme tukenasi. Aloita varaamalla aika paikalliseen Säästöpankkiin.
Miksi vaihtaminen Säästöpankkiin kannattaa?
Olemme taloutesi kumppani. Tahdomme auttaa sinua pärjäämään paremmin. Kartoitamme tavoitteesi ja tahtosi Oman talouden tuokiossa. Samalla teemme sinulle suunnitelman tavoitteidesi toteuttamiseksi. Säästöpankki Mobiili tukee talouden hallintaasi ja pysyt kartalla raha-asioistasi.
Saat käyttöösi monipuoliset digipalvelumme. Verkkopankki, Säästöpankki Mobiili, Säästöpankki Tunnistus, verkkoneuvottelu... Voit hoitaa raha-asiasi sujuvaksi verkossa ajasta ja paikasta riippumatta. Tutustu digipalveluihimme.
Tarjoamme henkilökohtaista palvelua ja talouden valmennusta. Henkilökohtaisuus ja paikallisuus ovat Säästöpankin ytimessä. Yhteyshenkilösi toimii sparraajana ja auttaa sinua löytämään sopivimmat ratkaisut eri tilanteisiin, olipa kyseessä säästämisen aloittaminen tai vaikka asuntolainan hakeminen.
Asiakastapaamistemme NPS-suositteluindeksi on huikea 84 (2024). Tapamme kohdata asiakkaitamme rakentuu asiantuntijuudesta, inhimillisestä ja arvostavasta kohtaamisesta sekä sujuvuudesta vastata asiakkaidemme tarpeisiin ja toimia asiakkaiden talouden kumppanina. Puhelimitse sinua palvelee Vuoden asiakaspalvelu 2023 ja lisäksi saat apua pankkiasioihisi vuorokauden ympäri Chatbot-Miljolta verkkosivuillamme sekä Säästöpankki Mobiilissa.
*Tehdään yhdessä hyvää. Säästöpankkiryhmä kantaa sosiaalista vastuuta tekemällä hyvää. Säästöpankit jakavat vuosittain osan tuloksestaan paikallisen hyvinvoinnin tukemiseen. Hyviä tekoja on vuosittainen kampanjamme, jolla tuemme erilaisia kohteita ympäri Suomen – myös sinä voit vaikuttaa lahjoituksen saajiin. Lue lisää vuoden 2024 lahjoituksista.
Pankin vaihtaminen on helppoa
Hoidamme puolestasi kaikki käytännön järjestelyt pankin vaihtamiseen liittyen. Varaa aika verkko- puhelin- tai konttoritapaamiseen asiantuntijamme kanssa, niin pääset nopeimmin asiassa eteenpäin. Samalla voitte keskustella talouteesi liittyvistä tavoitteistasi ja tarpeistasi.
Jos tahdot hoitaa pankin vaihtoon liittyvät asiat itse, sekin onnistuu. Kokosimme avuksesi pankinvaihtajan muistilistan. Voit lukea lisää myös Finanssialan ohjeesta tiliasioinnin siirtämiseksi.
Asiakkaidemme kokemuksia Säästöpankista
- Saamani palvelu on aina ollut ensiluokkaista ja asiantuntevaa.
- Henkilökohtainen palvelu on ollut aivan huippua.
- Säästöpankki on empaattinen pankki.
- Siitä pidän Säästöpankissa, että siellä yhdistyy asiantuntemus ja inhimillisyys.
- Olen ollut kauan Säästöpankin asiakas ja on sujunut hyvin. Joustoa on ollut laina-asioissa, lakiasioissa saanut apua, yhteistyö sujunut hyvin vuosien varrella ja edelleenkin aion pysyä asiakkaana.
- Säästöpankki on paras, luotettava ja ystävällinen suomalainen pankki.
Tyytyväiset asiakkaat ja historia, joka kantaa
Säästöpankki on palvellut asiakkaitaan Suomessa jo 200 vuoden ajan. Ja tahdomme olla asiakkaidemme taloudellisen hyvinvoinnin takaajana jatkossakin. Säästöpankin ensimmäinen asiakas oli piika Hedvig Nyström. Hedvigin tahto paremmasta tulevasta elää Säästöpankissa edelleen.
Suositteluarvonnan voittaja Jussi Salunen: yrittäjäystävällinen pankki, josta saa henkilökohtaista ja paikallista palvelua
Suositteluarvonnan voittaja Mika Kotilainen: täysin erilainen, oikeasti palveleva pankki
Säästöpankkien asiakaspalvelu valittiin Vuoden asiakaspalveluksi 2023
Suositteluarvonnan voittaja Sanna: Vaihtamalla parani
Säästöpankki uskoo Nordic Bioproducts Groupin innovaatioon
Suositteluarvonnan voittaja Tiina Murro: luotettavan yhteistyökumppanin tunnusmerkit täyttyvät Säästöpankissa
Suositteluarvonnan voittaja Jani: Aina on asiat saatu hoidettua
Suositteluarvonnan voittaja Päivi Öling: Säästöpankista saan henkilökohtaista palvelua
Yrittäjä Johanna Amnelin: Vasta Säästöpankissa olen saanut yrittäjälle myönteistä ja ymmärtävää palvelua
Taru voitti 500 eurolla rahasto-osuuksia: ”Olen tyytyväinen Säästöpankkiin ja ollut asiakkaana lapsesta saakka”
Kanavan Panimon kokemus Säästöpankista: Aidosti ratkaisukeskeistä palvelua
Pian kokemus Säästöpankista: Kaikki on aina mietitty minulle valmiiksi
Valitsemasi konttori
Vaihda konttoriaPalvelemme asiakaspalvelussa puhelimitse ja chatilla arkisin klo 8–20 ja la klo 10–14