• Pankin vaihto Säästöpankkiin

    Tahdo enemmän ja vaihda Säästöpankkiin. Halutessasi hoidamme lähes kaiken pankin vaihtoon liittyvän puolestasi, täysin maksutta. Jos haluat kilpailuttaa lainahakemuksesi, täytäthän ensin asuntolainahakemuksen, ilman sitoumuksia.

Säästöpankin brändikuva ja Vuoden asiakaspalvelu 2023 -sertifikaatti (Wave -asiakaspalveluverkosto).

Pankin vaihto on helppoa – hoidamme käytännön työt puolestasi 

Pankin vaihtaminen saattaa tuntua vaikealta ja työläältä, mutta sen ei tarvitse olla sitä. Halutessasi hoidamme lähes kaikki asiakkuuden siirtoon liittyvät käytännön järjestelyt puolestasi, täysin maksutta. Sinun tarvitsee vain täyttää valtakirja tapaamisessa pankin asiantuntijan kanssa. Tällöin ainoastaan ulkopuolisiin palveluihin luottokorttitietojen päivittäminen sekä uuden tilinumeron ilmoittaminen tarvittaville tahoille jää sinulle hoidettavaksi. Lue lisää Finanssialan ohjeista tiliasioinnin siirrosta

Mitä tulee muistaa pankin vaihtoon liittyen? 

Kun tulet asiakkaaksemme, kaikki alkaa tapaamisella – puhelimitse, verkossa tai konttorilla. Avaamme sinulle asiakkuuden ja saat juuri sinun tarpeisiisi sopivat palvelut käyttöösi. Lisäksi varmistamme, että sinulla on suunnitelma, jonka avulla voit vaurastua ja varautua tulevaisuuteen. Varaa aika tapaamiseen. 

Saat meiltä pankin vaihtamiseen tarvitsemasi avun ja lomakkeet esimerkiksi uusien pankkitietojesi ilmoittamiseksi tarvitsemillesi tahoille.

Kilpailuta samalla lainasi – pankki on keskittäjälle edullisin

Kun olet avaamassa tiliä Säästöpankkiin, mieti samalla pankkiasiointia kokonaisuutena. Pankin vaihdon yhteydessä on hyvä miettiä myös laina-asioita sekä niiden mahdollista yhdistämistä, keskittäminen kannattaa. Voit kysyä Säästöpankista lainatarjouksen täysin sitoutumatta, alkuun pääset täyttämällä lainahakemuksen nettisivuillamme.

Pankin vaihto mietityttää? Näin asiakkaamme meitä kuvailevat

  • Henkilökohtainen palvelu on ollut aivan huippua.
  • Aina olen saanut ymmärrystä ja apua rahoitukseen ja muuhunkin elämään. Kiitos.
  • Erittäin hyvä, ystävällinen ja asiantunteva palvelu. Harmittaa, kun en ollut aikaisemmin hoksannut vaihtaa Säästöpankin asiakkaaksi!
  • Sijoitusneuvonta oli perusteellinen läpikäynti ja ehdotukset minulle sopivia. Suosittelen Säästöpankkia muillekin erityisesti silloin, kun valittavat muiden pankkien toiminnasta.
  • Tunnen itseni tervetulleeksi. Yritysneuvoja valmisteli asiat viimeisen päälle ennen tapaamista. Asiointi on helppoa ja suoraviivaista.
  • Erityinen kiitos loistavasta palvelusta hankalassa tilanteessa. Toiminta oli ripeää, selvittävää ja empaattista. Aion suositella pankkianne tuttavillenikin ja pysyä asiakkaananne tulevaisuudessakin!

Vuoden asiakaspalvelu 2023

Mahtavien asiakkaidemme palautteiden lisäksi olemme saaneet tunnustusta myös julkisesti: Wakaru valitsi Säästöpankin keskitetyn asiakaspalvelun vuoden 2023 asiakaspalveluksi. Valinnassa korostuivat toimiva kanavakokonaisuus, nopeasti saatava henkilökohtainen palvelu sekä ratkaisuaste ensimmäisellä yhteydenotolla.

Asiakastyytyväisyytemme ylitti toimialan keskiarvon kaikissa kategorioissa - ymmärryksemme asiakkaiden tarpeista on pankkialan parasta! (EPSI Rating, pankki ja rahoitus 2023).

Jos tahdot katsoa videon, sinun tulee ensin hyväksyä markkinointievästeet evästeasetuksista. Lisätietoa evästeistä.


Pankinvaihtajan muistilista

Asiakassuhteen alussa ja säännöllisin väliajoin kysymme sinulta paljon asioita, ja se on kaikki omaksi parhaaksesi. Lue lisää siitä, miksi kysymme taloudellisia tietojasi.

Asiakaskokemuksia Säästöpankista